Back to All Events

Konferenca o digitalnem marketingu

  • Marketing intelligence MI6 109 Koroška cesta Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia (map)
konferenca 6.11..jpg

Na konferenci o digitalnem marketingu “Velikih 5 platform, ki jih v ecommercu ne smete spregledati”, boste prejeli uporabna znanja priznanih strokovnjakov s področja Googla, Facebooka, Instagrama in Amazona, ki bo neposredno uporabna v praksi - http://konference.mi6.si/

ZA MLADE

Namen konference je, da mladi pridobite praktično znanje iz prve roke strokovnjakov na svojih področjih. Z znanjem boste lahko neposredno pričeli s svojo samozaposlitvijo oz. ustanovitvijo podjetja ali se s pridobljenimi kompetencami zaposlili v kakšni organizaciji.

40 mladih do 29, ki bivajo v MOM, ima brezplačen vstop.

PRIJAVA:
http://konference.mi6.si/


ZA PODJETJA

Pridobljeno znanje na konferenci je direktno prenosljivo na vaš posel, kar pomeni, da boste le z nekaj triki lahko bistveno povečali vašo prodajo.

Obljubimo vam:

ne bomo izgubljali časa s teorijami, temveč vam bomo pokazali realne primere iz prakse, ki resnično delujejo, pridobljena znanja vam bodo pomagala ustanoviti ali izboljšati lasten posel, na voljo vam bomo za vsa vaša vprašanja, tudi 1na1 po zaključku konference.

S pridobljenimi znanji dnevno povečujemo prihodke številnih podjetij, tako doma kot v tujini, zato lahko od nas pričakujete konkretne nasvete in študije primerov.

Več informacij na: http://konference.mi6.si/

Konferenca digitalni marketing, ključ do zaposlitve mladih

Kot izhaja iz 2. lokalnega programa mladih je MOM z vidika brezposelnosti gotovo sodi med najbolj kritične občine v državi. Stopnja registrirane brezposelnosti mladih med 15. in 24. letom je v MOM v septembru 2014 znašala dobrih 40 %, medtem ko je bila na ravni celotne Slovenije 28-odstotna. Tudi v starostni skupini 25 do 29 let MOM s 24 % glede stopnje brezposelnosti bistveno presega slovensko raven, ki znaša 18 %. Zato je posebnega pomena, da se mlade usposobi za samostojno pot do zaposlitve. Če preidemo v letu 2017 je število brezposelnih v Mariboru 2769 (ZRSZ, 2017). V Sloveniji primanjkuje delovnih mest, predvsem za mlade. Delodajalci jih težje zaposlijo kot pa nekoga z izkušnjami. V ta namen država pomaga z različnimi subvencijami in državnimi pomočmi. Vprašanje je koliko so te uspešne. V čem pa imajo mladi konkurečno prednost pred starejšimi so pa digitalne tehnologije. Mladi med 15 in 29 let so generacija, ki je zrasla s tehnologijo in jim je tehnologija intiuativna.

Konferenca Digitalni marketing, ključ do zaposlitve mladih pokriva ne samo enega, temveč več ukrepov, ki so predvideni v 2. Lokalnem programu mladih za obdobje 2016-2021 in sicer:

·        Vzpostavljanje podpornega okolja za kakovostno mentorstvo s ciljem zaposlovanja mladih in ustrezne priprave mladih na zaposlitev.

·        Podpora socialnemu podjetništvu, kreativnim industrijam in start-upom, ustanovljenim s strani mladih.

·        Izvedba različnih projektov in programov aktivnega zaposlovanja mladih.

·        Podpora izvajanju programov, ki spodbujajo razvoj start-up podjetij med mladimi v MOM.

Na konferenci bodo mladi dobili znanje priznanih strokovnjakov s področja Googla, Facebooka, Instagrama in Amazona, ki bo neposredno uporabno v praksi. Podatki statističnega portala Raba interneta (2017) kažejo, da uporaba socialnih omrežij in interneta vse bolj narašča. Valicon (2017) navaja, da ima svoj Facebook profil v Sloveniji več kot 830.000 oseb v starosti od 15 do 75 let, od teh ga dnevno uporablja dobrih 70%, to je skoraj 600.000 oseb. Po številu ustvarjenih profilov je drugi na lestvici Twitter z nekaj več kot 200.000 profili. Po številu dnevnih uporabnikov sta na sicer drugem in tretjem mestu Snapchat in Instagram, z nekaj čez 66.000 oz. 62.000 dnevnih uporabnikov.

Statistični urad Republike Slovenije (2017) navaja, da je glavni namen uporabe družbenih medijev krepitev ugleda ali trženje izdelkov ali storitev. Podjetja s profilom na družbenih medijih uporabljajo te medije v največjem obsegu za krepitev ugleda (za oblikovanje celostne podobe podjetja) ali za trženje izdelkov ali storitev; za ta namen jih uporablja 74 % podjetij. 49 % podjetij jih uporablja za pridobivanje mnenj ali za odgovarjanje na mnenja, ocene, vprašanja strank. 24 % podjetij jih uporablja za novačenje, zaposlovanje novih sodelavcev. 17 % podjetij je z uporabo družbenih medijev vključevalo stranke v razvoj ali inovacijo izdelkov ali storitev. 17 % podjetij s profilom na družbenih medijih pa teh medijev ni uporabljalo. Med podjetji v storitvenih dejavnosti, ki uporabljajo družbene medije, jih 55 % uporablja te medije za pridobivanje mnenj ali za odgovarjanje na mnenja, ocene, vprašanja strank. Med podjetji v proizvodnih dejavnostih je takih podjetij 38 %. Za vključevanje strank v razvoj, inovacijo izdelkov ali storitev jih uporabljajo v enakem obsegu (17 % podjetij v storitvenih, 16 % podjetij v proizvodnih dejavnostih).

Ker narašča uporaba interneta ter socialnih omrežij se tam tudi povečuje potreba po takšne vrste izobraženih ljudeh.

Zato je namen konference, da mladi pridobijo znanje s katerim lahko neposredno začnejo s svojo samozaposlitvijo oz. ustanovitvijo podjetja ali pa se pridobljenimi kompetencami zaposlijo v kakšni organizaciji.

V Sloveniji je, kar nekaj primerov mladih, ki so namesto prve zaposlitve ustanovili podjetje v digitalni branži. Primeri takšnih so http://adstar.si/; https://bsmart.si/; http://onet.si/;