Back to All Events

Socialna omrežja kot komunikacijsko in prodajno orožje

  • Ekonomsko-poslovna fakulteta 14 Razlagova ulica Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia (map)
 
51195c19659479.562de203ee6d1.jpg
 
  • Kdaj: sreda, 30. maj 2018, ob 16:00
  • Traja: 90 minut
  • Kje: Ekonomsko-poslovna fakulteta, Razlagova 14, 2000 Maribor, predavalnica PC
  • Izvajalec: Monika Horvat in Grega Gostinčar, KUKA kreativno-unikatna komunikacijska agencija, Monika Horvat s.p.
  • Univerza/fakulteta: Ekonomsko-poslovna fakulteta

Karierni center Univerze v Mariboru v sodelovanju s Študenskim svetom Ekonomsko-poslovne fakultete UM in Kariernim centrom Ekonomsko-poslovne fakultete UM organizira delavnico Socialna omrežja kot komunikacijsko in prodajno orožje.

Vsebina delavnice:

  1. Zakaj socialna omrežja uporabiti kot komunikacijsko in prodajno orodje?
  2. Triki za največjo učinkovitost na socialnih omrežjih.
  3. Strategije upravljanja Facebook strani (pridobivanje in ohranjanje všečkov, gradnja zaupanja, kakovostna vsebina...).
  4. Ključne napake, ki se jim je potrebno izogniti pri upravljanju socialnih omrežij.

Prijava na: https://kc.um.si/dogodki/socialna-omrezja-kot-komunikacijsko-in-prodajno-orozje